HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

sztereó köhögés

2010.04.01. 14:09 tikmonyné

Csak nem akar ez a nyavalya távozni tőlünk. Most Emberem van gyengébben. Megkezdődött a köhögés is. Olyan a ház, mint egy tüdő szanatórium. Emma már jól van, már csak orra folyik, és köhög kicsit. Mi sokat. De ez nem vette a kedvem, hogy tegnap végignyaljam a házat. Megvolt a nagytakarítás. Jelentem alásan, ez felért egy maratonival.

Buckó ma Nagymamáékat szórakoztatja. Én bevásároltam délelőtt , ja meg állati jó cuccokat turiztam. Van egy angol turi Dunaújvárosban, és ott csütörtök reggel van az új áru kirakás. Még nem voltam így nyitáskor, és új áru alkalmával. Már az ajtó előtt toporgott kb 10 profi turis csaj. bent aztán adj neki, dolgoztak kegyetlenül. Már  majdnem menekülőre fogtam, de aztán kihúztam magam, és én is keresgéltem. Jó, mert nem ládákban kell válogatni, hanem vállfára rakott, tisztított ruhák. Nagyon jó a gyerekruha felhozatal is.

Most pedig kertészkedni fogok, kihasználom a szép időt, mert eső jön megen, Hurrá..:(

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr861886880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása