HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

jajj

2008.08.21. 22:46 tikmonyné

Csak most láttam, és döbbentem rá, hogy már egy hónapja nem volt semmi bejegyzés. Pedig zajlott az élet velünk, körülöttünk. Bubuka imád itt Kulcson lenni. Mindennapi program délelőtt a strand. Már ha meleg van. Ilyenkor van lent társaság is, zajlik a kulcsi strandélet. Ez nemcsak a gyerekeknek jó, hanem a gyeses kismamák is, mint jómagam, találnak beszélgetőpartnert. Emma , ha leérünk, már veti magát a homokba, sóderba, és elkezd vadul túrni. Nézegeti a köveket, kagylókat, csigákat. Vagy az elmélyülten építő nagyobb gyerkőcöket. Látom rajta, hogy ő is nagyon szeretne már velük játszani, de tisztában van vele, hogy még nem jött el az ő ideje. Aztán lekerül a pelenka is, és bele a Duna szélébe. Ezek után jól el szokott fáradni, és ebéd utáni nagy szunyóka jön. Szülőknek is.......Már két hete feláll egyedül. Persze valami kapaszkodóra szükség van. De nagyon büszke magára. És már jön a pakolás is, amit elér, azt fogja és dolgozik veszettül. Az evéssel még mindig semmi gond, bármit hajlandó megenni. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr40626855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZSuzsa 2008.11.13. 11:29:03

Sziasztok!
Friss hírek, fotók nincsenek?
süti beállítások módosítása