HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

mindenkinek jogos

2010.02.23. 14:42 tikmonyné

Sziasztok!

Kedves barátaink, akik még brüsszelben vannak, Hédi és Lali elkezdtek egy blogot írni. Belém hasított a gondolat, hogy mi is annak idején, és nem szép dolog az ismerősöket így átverni, hogy már nem.Na, vettem egy nagy levegőt, és itt vagyok, vagyunk. Ezennel leteszem a nagy esküt, hogy lesz írás-rívás. Na, nem minden nap, de rendszeresen.

Most távirati stílusban, ami 2008 augusztusa óta történt:

- Emma 1 éves lett 2008 október 26-án. Torta, ajándék + nagyszülők.

- Emma  játszóházba jár és zene bölcsibe. Társasági lény, imádja a zenét.

- 2008 decemberében elkezdett járni. Nekünk annyi...:)

- 2009 február: kimondja, hogy mama. Papát tetének hívja.

-2009 Húsvét: a csokik után nagy erőkkel nyomoz a kertben, mint Holmes mester.Sokat beszél  a maga nyelvén. Szalad, él és már érdekli a tévében néhány mese. Csak módjával ám!

- 2009 nyár. Na, a nagy áttörés! Már mindent mond, pasizik a strandon ( nem eggyel ám, cöcö), és minden este nagy  motorozás ( műanyag, piros) a bandával.

Nagy szerncsémre itt az utcánkban összejöttünk négyen kisgyermekes anyukák. Nagyjából egykorúak a csemeték, és mi is. Kb. 50 méter távolságra lakunk egymástól. És ami még jó a sok jó között, hogy az apukák is jól összejöttek. Nyáron közös kocsmázások, bulik együtt, és most szilveszter előtt is tartottunk egy összejövetelt. De mindezeket szigorúan a csemetékkel. Akik élvezik ezeket a programokat, mert ilyenkor sokáig fent lehetnek.

Visszatérve a mamákhoz: Kata, Ildi, Marietta és jómagam. Plusz bevettünk még egy szomszédot, Andreát, akinek a fia igaz, már 16 éves, de jól kijövünk. Elneveztem magunkat a Lilaakác köznek, a Született feleségek után szabadon. Sokat jövünk össze, közös kávézások. Addig az apróbbak egymással játszanak, vagy nevelik egymást az életre.....

Na, most dióban ennyi.Megyek, mert mindjárt ébred Emma.

puszi

 

-

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr341783841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása