HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

kissé késve

2010.04.28. 10:23 tikmonyné

Igen, amióta itt a jó idő, keveset gunnyadok a gép előtt. Épp csak amennyit kell. Szóval minimálra fogva, levelek gyorsan elolvas, rövid válasz, passz. Sokat lógunk kint a kertben, meg csavargunk, motorozunk Buckóval, homokozás, virágozás. Van egy kis építkezés is, új lépcső lesz a teraszról le a kertbe, és a kis autómnak lesz egy féltetős beállója a ház mellett.

Papának új szerelme van. Nem kell mindjárt engem sajnálni, én stabilan tartom magam feleség posztján ( remélem nagyon....). Vett magának egy nagyon szép fa ladikot. De nem ám valami kis dióhéjat! Kézzel épített, nagyon pofás, és stabil csónak. Itt helyben csinálta egy erre szakosodott férfi ember. Emma már imádja, és lejárnak a partra beleülni néhanapján. Most is lent vannak. És tegnap vásárolt rá Emberem egy kis motort, hogy el tudjon járni pecázni. Meg kirándulgatni.

Én holnap megyek Kaposvárra. Egy éjszakát ott is töltök. Cincogni fogok....Pénteken pedig Stefi és Bence ballag. Emma nagymamáéknál lesz.

Ezt az oldalt nézzétek meg:http://lehetmas.hu/hirek/1652/a-nagy-dobas

Itt fotókat találtok Emmáról és Tikmonyomról. Ott voltunk az Lmp kampányzáró buliján a Parlamentnél. Nagyon jó kis összejövetel volt, élveztük.  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr621958501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.04.28. 15:25:18

Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz!
süti beállítások módosítása