HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

méretek

2008.05.26. 19:53 tikmonyné

Emma 6 kg! és 63,5 cm hosszú. Ma evett először husikát is. Igaz, csak egy evőkanálnyit és a fokhagymás spenótba turmixolva. Nagyon szereti a spenótot, de eddig mindent nagy örömmel csócsált, amit adtam neki. Nagy adagokat képes eltűntetni, mindig azt hiszem, hogy sokat csináltam, de nem.....Mert én magam kotyvasztom minden nap az ebédjét. És szigorúan bio zöldségekből. Holnap édeskömény főzeléket kap. Timony erre azt mondta, hogy szegény gyerek...

Tegnap a belvárosba készültünk egy kis sétára. De itt a városban egy nagy futóverseny volt, ami miatt lezártak több utat, és helyet.Ettől aztán nem lehetett befelé menni. Megelégelvén az araszolást vasárnap délután, egyik kedvenc kerületünk felé kanyarodtunk, Ixelles-be. És véletlenül belebotlottunk egy brocante-ba. Vagyis bolhapiacba  . Emma nagyon élvezte a sok népet, szines forgatagot, kutyát és gyereket. Kapott is egy téli dzsekit 3 euróért. A mama pedig egy zöld kertészgatyát 1,20- ért.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr52489118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása