HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

Buckó és Cicmog

2010.02.25. 20:53 tikmonyné

Emma papa által lett elnevezve Buckómedvének. De most arról akartam szót ejteni, hogy hogyan alakult ki a kapcsolat Cicmog macska és Emma között.

Cicmog kicsi korában került hozzánk, a csatornából karoltuk fel. Hűséges is maradt, 5 évet kihúzott itt egyedül, amíg mi Brüsszelben voltunk. Természetesen etetéséről gondoskodtunk.Megszokta, hogy ő a kedvenc , ölünkben alszik, kap jó falatokat, játszunk vele, és a nagy simogatások.

Mikor először hoztuk haza Buckót, 5 hónapos volt. A macska tudomást se akart róla venni. Levegőnek nézte, átlépett rajta.

Hazaköltöztünk, és akkor már Emma nagyobb lett, elkezdte érdekelni a Cicmog.Na, ez nem váltott ki a macskában túl nagy boldogságot. Bizony lett is karmolás több helyen és sírás-rívás.

Ezután Emma tisztesből nézte a cicát, de látszott, hogy szívesen megkaparintaná. Néha adott neki enni, persze, hogy a sajátjából. Ez tetszett a Cicmognak, és egyre barátságosabb lett. Most ott tartunk, hogy alig várja, hogy Buckó a kanapéra telepedjen, és hopp, máris az ölében fekszik . Ezt lányunk roppantul élvezi. Nézi a mesét ( szigorúan csak vacsora után egy kicsit), a macska rajta és közben vidáman szopja az ujját.

Ha nagy csendet észlelünk akkor:1. éppen jön a büdi kaka , 2. a Cicmog rajta fekszik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr571790628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása