HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

végre

2010.03.22. 10:49 tikmonyné

Már el se tudtam képzelni, hogy itt még valamikor napsütés és meleg idő lesz. Szerencséjük a Sándoroknak, Józsefeknek hogy intézkedtek, mert ha ez nem történt volna, akkor én idén nem igazán kedveltem volna őket. Kivéve Sándor nagypapát és Józsi bácsit, a szomszédunkat.

Egész hétvégén kertben bóklászás, végre egy szál trikóban. Emma is nagyon elemében volt. Apja ásta fel a pici veteményes részt a kertben ( saját paradicsom, cukkini és eper részére) , és minden féle ( számomra ronda) giliszta és pajor került elő. Buckó ujjongott minden új földalatti lakónak. Mintha régen nem látott ismerősei kerültek volna elő. Leült velük a fűbe, beszélt hozzájuk, simogatta őket, és próbálta fűvel etetni ezeket a férgeket.

Mint pár nappal ezelőtt a Cicmogot. Észrevette , hogy Makkogi füvet rágcsál. Nosza, keresett egy fűszálat, letépte, és ment a macskához: Cicmog edd meg! Szedtem neked finom füvet. Tátsd ki a szád, ne félj ez orvosság.  

Én nagyon jól szórakoztam, ahogy próbálta becserkészni a Cicmogot egy kis fűevésre.

 

Szerencsére senki sem beteg, mindenki jól van. Szombaton sütöttem életemben először tarte tatin-t. Ez francia alma torta. Imádom, és sokszor ezt a desszertet kértem Brüsszelben is és Franciaországban is, ha ott jártunk. Ez forrón a legfinomabb vanília fagyival. Most a fagyi elmaradt, de így is elfogyott, még aznap. Merthogy este vendégek jöttek, és a pár férfi tagja imádja az almás sütiket, és még ilyet speciel nem evett. No meg Tikmonyomnak is nagyon ízlett. Tán háromszor ettek belőle?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr441858773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása