HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

torna

2010.02.25. 14:39 tikmony

Kata, a Lél mamája ( Lél Emma szerelme, már hosszú kapcsolat ez, erről majd bővebben) írta, hogy legyek szíves, és tegyek említést arról, hogy mi a gyerekek körüli teendők és a házimunka mellett hetente kétszer járunk tornázni. Ide szoktunk menni a helyi iskolába, ahol Ildi, a tesi tanárnő tart asszonytornát. Közel van, és az ember csak melegítőben elrohan, leizzadja magát, aztán haza. Jó ez a Kulcs, na.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr701789632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása