HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

szegény Buckó

2010.03.09. 16:27 tikmonyné

Kicsiny gyermekünk beteg lett. Kötőhártya gyuszi, és hörghurut.Szegény egész hétvégén lázas volt, és a szeme összeragdt. Tegnap doktor néninél jártunk. Kapott kanalsokat. Már tegnap nagyon virgonc volt, és ma ezt csak tetőzte. Nem is aludt délután.....Én bírtam volna...Ugyanis már harmadik éjszaka alig, mert átjön az ágyunkba, majd ott rúgkapál , szörcsög, köhög és keresztben alszik. Ez, hogy is mondjam, kissé kényelmetlen nekünk. Bár Papát nem zavarja, ő tud így is aludni. De én! Úgy ébredek reggel 3 órás alvás után, mint aki egész éjjel bulizott.

 

Hétvégén családi ebéd volt nálunk. Eredetileg a Sándor nagypapánál lett volna. Ilyenkor én főzök, és felvisszük Pestre a kaját, és a nagypapánál összejövünk a többi gyermekkel, és hozzátartozóikkal. Mivel Emma lázas volt, így módosítottuk, és ők jöttek le. Székelykáposzta volt és almás pite. Jók ezek a közös ebédek, és szeretem Emma miatt is, hogy lássa többet a család másik ágát is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr511825544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása