HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

javulás és hó

2010.03.12. 11:35 tikmonyné

Buckó szépen javul. Ma voltunk újra a doktor néninél. Megmarad.....Eddig se tűnt úgy, mint aki beteg. Sőt. Még lázasan is ugrabugrált. Minket is elért valami takony, mi ezt a kis náthát rosszabbul   viseljük, mint gyermekünk a bajait. Jelentem, jól van!

Majdnem elvitt engem a mentő tegnapelőtt késő este. Hogy miért? Mert megláttam, hogy esik a hó. Mit esik, zuhog, kavarog, ömlik, potyog,  repül. Hogy már megint! És miért kell még? Persze másnap reggel újra elő a hócsizmák ( már pihentek a gardróbban), sapka, sál, kesztyű, overáll. Szánkó föl a pinyóból. És éljen a tél, gyerünk ki. Ja, hát a gyermekek nagyon élvezték. Össze is jött a szokásos kis csapat egy délelőtti havazós sétára. Apró népek örvendeztek, a mamák nem annyira. Egy szerencse, hogy nem volt hideg, és közben azért olvadt is.

Késő délután Ildiéknél jöttünk össze, felköszöntöttük Ildit neve napján. Kis pezsgő, süti, csevej, röhögés. Addig kölkök egymást szórakoztatták. Ja, Ildinek a harmadik bébi is fiú lesz! De ők nem lepődtek meg ( én sem, mert tudtam...boszi vagyok), sőt Ildi örül. Már a fiúkhoz szokott hozzá. És vidáman mondta, hogy 4 pasi fogja majd kényeztetni....! Ez az igazi optimizmus kérem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr501833821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása