HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

hasra

2008.04.30. 18:24 tikmonyné

A mai nap nagy eseménye, hogy Bubukám átfordult a hasára!!!!!!!!

Nade, annyi minden történt itten, hogy jaj. Először is, a múlt héten "hazaugrottunk" egy hétre. Végre jutott nekünk szép tavaszi idő. Az út most is simán ment, mindkét irányba.

Bubukánk fél éves lett. Hja, kérem, öregszünk. És már 3 napja kóstolgatjuk a főzeléket is, amit párolt cukkini és krumpli turmixolásából áll, egy kis olívaolajjal. És szigorúan bio. Nagyon élevzi Emmacsöki az evést, végre más íz, más állagú élelem és kanál! Nem mondom, hogy habzsol, még ismerkedünk, forgatjuk a szánkban. De nem köpi ki. És bizony 7-8 kanál is elfogy.

Hétfőn este elzavartak itthonról, a kultúrintézetbe, ahol Mácsai Pál Örkény estje volt. Nagyon jól esett egy kis kultúra, és nagyon élveztem is az előadást, jól csinálja a Mácsai. De azért a gondolataim sokszor jártak itthon......De nem volt gond nélkülem.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr48448975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása