HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

2007.12.23. 16:09 tikmonyné

Tudom, nem túl elegáns dolog, ha az ember a saját gyerekét dícséri.De muszáj vagyok, no. Emma 5 hetes kora óta szépen átbubukálja az éjszakát. Elmúlt a kezdeti, esti, véget érni nem akaró üvöltős korszak is. Most akkor ereszti ki a hangját Kistikmony, ha fáj a pocak, vagy ha unatkozik egyedül, és nem szórakoztatják. Na igen, mert már kell. Papa szokta mondogatni, hogy a gyerek bohócot csinál belőlem...Mert van egy repertoárom dalokból, amiket énekelni szoktam a lánykámnak. Többek között: operett , gyerekdalok, népdalok, LGT, AE Bizottság és saját költemények, amik Emmacsökiről-nak íródtak. Mikor, milyen hangulata van, azt énekelek neki. Ha tetszik, hallgatja nagy szemekkel, ha nem, akkor kifütyül. Már 3 hete tudatosan nevet, ha tetszik neki valami, vagy örül. Főleg reggelente, ha felébred, és bemegyek hozzá, és először meglát.Hát az valami fantasztikus, hogy rögtön kapok egy gyönyörű vigyorgást. És már beszélgetünk is, mert szóval szoktam tartani, mire ő válaszol. Szóval jól elvagyunk itt, a nyúlvacokban mi.

Rotyog a tőtöttkáposzta.

Holnap jön a Jézuska.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr8273376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása