HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

Karácsonyra várva

2007.12.20. 19:11 tikmonyné

Nyakunkon a karácsony...Már Tikmony megvette a fenyőt, kint fázik a teraszon. Mármint a fenyő. Idén se hagytam ki, és csináltam adventi koszorút, és egy kicsit feldíszítettem a lakást, hogy hangulatos legyen. Furcsa lesz, hogy most nem leszünk otthon, én még nem voltam távol karácsonykor soha. De az nagyon jó, hogy hárman leszünk. Igaz, Kistikmonynak ez még nem lesz nagy élmény, neki egy olyan nap lesz, mint a többi, de sebaj.Majd jövőre. Nekünk szép ünnep lesz. Csinálok töltött káposztát, és halat. Lesz halászlé is, de azt nem én fogom főzni. És belga sütik. Amiket szépen megveszek a szupermarketben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr35270658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása