HTML

fotoalbumaink

Utolsó kommentek

  • : Én is ott voltam, jó vót. :) És még hogy sikerült is, az mindent visz! (2010.04.28. 15:25) kissé késve
  • ZSuzsa: Sziasztok! Friss hírek, fotók nincsenek? (2008.11.13. 11:29) jajj
  • Zsuzsa: Le vagyok maradva, még csak most nézem a májusi bejegyzéseket... jaaaj. Nagyon jó ez a makett a fü... (2008.06.05. 14:16) mini europe
  • tikmony: tudod mi az a satyi?: a gatyája, amit én húztam a fejére... tán azon mosolyog hogy milyen idióta ... (2008.01.18. 18:46) Vidám törpe vagyok én
  • Zsuzsa: :) kis tündérke! nagyon jól áll neki ez a satyi :) (2008.01.18. 09:56) Vidám törpe vagyok én
  • Utolsó 20

Emma style

2008.01.05. 21:30 tikmonyné

Itten megkezdődött a nagy téli leárazás. Mama kapott 3 órát, és elment egy közeli helyre shoppingolni. Mondanom se kell, hogy úgy indultam, hogy akkor most magamnak veszek cuccokat, mert már régen nem vettem semmit, és hát, az alkatom némileg megváltozott a szülés óta. Dehát, először is a gyerek ruhákat kezdtem nézni, amiből az lett, hogy Kistikmonynak vettem egy csomó ruhát. Papa nézett is kerek szemekkel, hogy mennyi gönc. És felsóhajtott, hogy nem lett volna jobb egy fiú, talán? Mert Emmacsöki első szoknyáját megvettem. Vagyis kettőt. Egy gyönyörű hímzett, piros kertészruhát, hozzá persze a megfelelő felsővel....Hát had legyen az én lányom csinos. És még egy farmer gatyát is. Tikmony meg is kérdezte, hogy netán karácsonyfának nézem én a lányát?! Végül a mama az utolsó percekben vett magának egy farmert, és egy nyári blúzt, így januárban...Lesz  még nyár, remélem. De nem adom fel, mert január végéig van a solde.   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikmonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr81286276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása